Թրամփը Ռուսաստանի հետ վերջնագրի խաղ է խաղում. 50 օ՞ր, թե՞ 10՝ սոցիալական ցանցերում գրել է ՌԴ Անվտանգության խորհրդի փոխնախագահ Դմիտրի Մեդվեդևը։ «Նա պետք է հիշի երկու բան. 1. Ռուսաստանը Իսրայել կամ նույնիսկ Իրան չէ։ 2. Յուրաքանչյուր նոր վերջնագիր սպառնալիք է և քայլ դեպի պատերազմ։ Ոչ թե Ռուսաստանի և ՈՒկրաինայի միջև, այլ՝ իր սեփական երկրի հետ»,- սպառնացել է Մեդվեդևը:               
 

«Հարմար է, երբ տեղեկությունն «իր ոտքով» այցելում է քեզ»

«Հարմար է, երբ տեղեկությունն «իր ոտքով» այցելում է քեզ»
09.01.2016 | 14:19

«Մոսկվա» կինոթատրոնում սպասվող պրեմիերաների մասին ինչպե՞ս են տեղեկանում կինոսիրողները: Կինոթատրոնի մենեջեր Անահիտ Խաչատրյանի փոխանցմամբ`հարցումները ցույց են տվել, որ հիմնականում տեղեկատվության աղբյուրը կինոթատրոնի ֆեյսբուքյան էջն է, ապա կինոթատրոնի պաշտոնական կայքէջը: Տեղեկանում են նաև ընկերներից, ազդագրերի միջոցով, հեռուստատեսությամբ:

«Տեղեկատվության տարածման մյուս տարբերակները առավել քիչ են նշվել: Ինչ վերաբերում է տեղեկատվության ստացման ժամանակակից տարբերակներից մեկին`այն է sms և email հաղորդագրություններ, ապա հանդիսատեսի 65,7 % -ը նշել է, որ նախընտրում է սպասվող պրեմիերաների մասին տեղեկատվություն ստանալ sms հաղորդագրությամբ, իսկ 46,7 %-ը` email հաղորդագրությունը»,- ասաց Անահիտ Խաչատրյանը:

Ստացվում է, որ մեր կինոսիրողները ժամանակի մեծ մասն անցկացնում են ֆեյսբուքում և տեղեկություններն էլ քաղում են այդ դաշտից: Հարմար է նաև, երբ տեղեկությունն «իր ոտքով» այցելում է քեզ և իր մասին հիշեցնում բջջայինիդ միջոցով: Բայց երբ խոսքը տոմսեր գնելու դասական կամ առցանց տարբերակի մասին է, առայժմ գերակայությունը դասականինն է: Ըստ հարցվողների՝ հանդիսատեսի 78,4 %-ը նախընտրում է կինոյի տոմսը գնել կինոթատրոնի տոմսարկղից: Առցանց գնումներից գլուխ չհանելու, չվստահելու կամ այլ պատճառով: Սակայն սա արդեն այլ թեմա է:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1305

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ